The Princess Pavilion: A Royal Invitation

Alles over het Disneyland Park.
Liez
Member
Member

Het is inderdaad heel vaak Ariel of Sneeuwwitje met een andere prinses of ook samen.
De wachttijd bij Sneeuwwitje is ook altijd beduidend minder dan bij andere prinsessen :p Belle is er vorige week nog geweest samen met Ariel dacht ik (alé niet samen als in tegelijkertijd, maar samen als in 'die dag') en Aurora was vooral in het begin van dit systeem.
Ik ben nog steeds niet 100% overtuigd van deze werkwijze en dat gedoe met die cape's vind ik al helemaal belachelijk maar soit :p Ik lig daar niet wakker van alleszins :lol:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Fantillusion
Member
Member

Het lijkt inderdaad heel veel Sneeuwwitje en Ariel. Jammer, als je dan het verrassingseffect weghaalt, zou het leuk zijn als er wat variatie is voor mensen die er meerdere dagen zijn.
Maar ergens vind ik het wel fijn hoor, om te weten waar je aan toe bent, nu ga je tenminste niet "voor niks" in de rij staan.

Het cape systeem snap ik op zich wel, om te voorkomen dat mensen 2 Sneeuwwitjes zien vlak na elkaar bijv. Is wel de beste manier om het op te lossen denk ik.
Aan de andere kant doen ze nou ook weer niet zo goed hun best op dat soort dingen... Ariel was vorige week zowel in het paviljoen als bij Casey Jr. En de dag erna zelfde verhaal met Aurora. Dat vind ik dan wel jammer.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Liez
Member
Member

Fantillusion schreef:Het lijkt inderdaad heel veel Sneeuwwitje en Ariel. Jammer, als je dan het verrassingseffect weghaalt, zou het leuk zijn als er wat variatie is voor mensen die er meerdere dagen zijn.
Maar ergens vind ik het wel fijn hoor, om te weten waar je aan toe bent, nu ga je tenminste niet "voor niks" in de rij staan.

Het cape systeem snap ik op zich wel, om te voorkomen dat mensen 2 Sneeuwwitjes zien vlak na elkaar bijv. Is wel de beste manier om het op te lossen denk ik.
Aan de andere kant doen ze nou ook weer niet zo goed hun best op dat soort dingen... Ariel was vorige week zowel in het paviljoen als bij Casey Jr. En de dag erna zelfde verhaal met Aurora. Dat vind ik dan wel jammer.
Ik vind het goed dat je weet voor wie je aanschuift, in dat opzicht: veel beter. Maar ik snap niet waarom ze het niet zoals in amerika doen en gewoon 2 verschillende prinsessen in de voormiddag en 2 andere in de namiddag en dat je, als je wil, gewoon bij de 2 mag. Iedereen eerst bij de ene en dan door naar de andere.

Ook al hebben ze een cape aan, je ziet op het bord dat er maar 1 prinses is, je komt dan binnen en je ziet dat de mensen voor je links of rechts te wachten worden gezet.....je hoeft niet erg slim te zijn om dan te weten dat er gewoon 2 van dezelfde aanwezig zijn. Voor de kleinste kindjes zal die illusie nog wel werken, maar mijn dochter van 6 stelt zich er wel al vragen bij. Zij is ook gewend dat de prinsessen zo rondlopen en nu opeens die 'akelige' wandelende capejes, is gewoon niet leuk.

Dit systeem heeft denk ik evenveel voor- als nadelen. Grootste voordeel: je weet voor wie je aanschuift.
Grootste nadeel: weinig variatie en weinig kansen om de andere prinsessen nog te zien, al is het maar vlug als ze opweg van backstage naar pavillion of omgekeerd gaan.

Het is inderdaad ook wel zo dat ze er soms wat losjes mee omgaan. Zo hebben wij in mei daar aan de poort(begin van parade) gezeten omdat ik me niet zo goed voelde. We zagen de Queen of hearts buiten komen.... 15 tot 20 minuten later kwam ze opnieuw buiten... Ook een paar prinsessen die op weg waren naar pavillion, en een tijdje later zie je 2 die richting pavillion gingen nu ook naar Auberge gaan. Ariel is bijna dagelijks in pavillion maar ik zie ook veel foto's van haar bij Auberge of idd bij Casey Jr. of zelfs in de studio's. Jammer dat ze dit niet iets beter kunnen plannen.

Afbeelding
Fantillusion
Member
Member

Ben het helemaal met je eens dat het voor- en nadelen heeft. Volgens mij zijn ze er gewoon nog steeds niet uit wat nu het beste werkt. Ze hebben al zoveel dingen getest (ook qua wel/niet reserveren) en enquêtes gehouden enzo, maar niks werkt gewoon perfect... ook dit niet inderdaad.
Ik denk dat het Amerikaanse systeem als grote nadeel heeft dat de wachtrij nog veel langer wordt, en dat is meestal ook niet echt wat bezoekers willen. Nu kun je de mensen verdelen over 2 kamertjes.
Als ik DLP was, zou ik ook niet goed weten hoe ik dit allemaal moest oplossen denk ik! Dus ik vind het op zich wel goed dat ze verschillende systemen testen :)

Goh ik schrik wel een beetje dat je nog veel meer verhalen over dubbele characters hebt zeg. Dat hoort juist bij de Disney magie..
Tegelijk in Studios snap ik dan nog wel, dat is helemaal in een ander park. Mickey is natuurlijk ook regelmatig in beide parken aanwezig. Maar vlak bij elkaar vind ik gewoon echt jammer.
Liez
Member
Member

Ja dat van die wachtrijen is inderdaad wel waar... Ik kan gewoon niet mijn vinger er op leggen wat nu juist het probleem in DLP is, waar het dan weer wel perfect werkt in WDW. Hopelijk komen ze er ooit toch eens uit he :)

Inderdaad, bij de studio's kan het nog omdat dat een ander park is en de kans klein is dat mensen dezelfde figuren in beide parken binnen het halfuur zien :)
Maar Princess Pavilion en Casey Jr. liggen inderdaad vlak bij mekaar en ook als ze richting Auberge wandelen, dan passeren ze vlakbij. Echt jammer maar ik kan wel begrijpen dat het allemaal niet zo simpel is maar sommige dingen zouden ze toch echt wel kunnen vermijden als ze iets beter plannen.

Afbeelding
kizzy
Member
Member

Of je komt net van bij casey jr , op de foto geweest met doornroosje we passeren het prinsessenpaveljoen en wie doet er volgens het bord de meets??? Je kan het al raden zeker [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Jess
Member
Member

Hoi,

Over 2 weken is het weer zover!
In al die keren nooit in de Princess Pavillion geweest (laatste X in januari waren de reserveringen vol)

Moet je nu weer gewoon in de rij staan zonder reservering zeg maar? Hoelang zijn de wachttijden (ongeveer) momenteel?
Nog tips qua tijden om erheen te gaan?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Jess schreef:Hoi,

In al die keren nooit in de Princess Pavillion geweest (laatste X in januari waren de reserveringen vol)

Moet je nu weer gewoon in de rij staan zonder reservering zeg maar? Hoelang zijn de wachttijden (ongeveer) momenteel?
Op de app zie ik 80 - 60 min
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Fantillusion
Member
Member

Je kan nu gewoon in de rij gaan staan inderdaad. Er staat een bord bij waar op staat welke prinsessen die dag te zien zijn (bijv. Snow white 10:00 - 16:30, Aurora 16:30 - 19:00). Zo weet je dus ook waarvoor je in de rij gaat staan.

De rijen kun je in de gaten houden met de Disneyland Paris app. Ik zie inderdaad ook vaan 60 - 80 minuten zoals Prins Adam zei. Ik denk dat rond etenstijd/paradetijd gaan misschien handig is, maar ik heb het niet zelf geprobeerd.
Liez
Member
Member

kizzy schreef:Of je komt net van bij casey jr , op de foto geweest met doornroosje we passeren het prinsessenpaveljoen en wie doet er volgens het bord de meets??? Je kan het al raden zeker [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Ook met de parade kan het dan al eens misgaan. Stel dat je net bij Pavilion buitenkomt en je hebt er Snow, Aurora of Cinderella gezien...en dan zie je de parade passeren die net begonnen is...met jawel Snow, Aurora en cinderella. Hoe doet ze dat toch, ze zat net nog foto's te maken daar in dat gebouwtje....
Dit zouden ze eventueel al kunnen oplossen door Belle/Ariel/Tiana/Merida in de plaats van die ene prinses in de parade of het pavilioen te zetten.

Dat ze hier toch maar snel de ideale oplossing kunnen vinden :sorc:

Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

Liez schreef:
kizzy schreef:Of je komt net van bij casey jr , op de foto geweest met doornroosje we passeren het prinsessenpaveljoen en wie doet er volgens het bord de meets??? Je kan het al raden zeker [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Ook met de parade kan het dan al eens misgaan. Stel dat je net bij Pavilion buitenkomt en je hebt er Snow, Aurora of Cinderella gezien...en dan zie je de parade passeren die net begonnen is...met jawel Snow, Aurora en cinderella. Hoe doet ze dat toch, ze zat net nog foto's te maken daar in dat gebouwtje....
Dit zouden ze eventueel al kunnen oplossen door Belle/Ariel/Tiana/Merida in de plaats van die ene prinses in de parade of het pavilioen te zetten.

Dat ze hier toch maar snel de ideale oplossing kunnen vinden :sorc:
Akkoord! Da's jammer van de Disney magie! :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Jess
Member
Member

Fantillusion schreef:

Je kan nu gewoon in de rij gaan staan inderdaad. Er staat een bord bij waar op staat welke prinsessen die dag te zien zijn (bijv. Snow white 10:00 - 16:30, Aurora 16:30 - 19:00). Zo weet je dus ook waarvoor je in de rij gaat staan.

De rijen kun je in de gaten houden met de Disneyland Paris app. Ik zie inderdaad ook vaan 60 - 80 minuten zoals Prins Adam zei. Ik denk dat rond etenstijd/paradetijd gaan misschien handig is, maar ik heb het niet zelf geprobeerd.
Ja zag inderdaad gemiddeld 70 tot 90 minuten als ik de app een beetje in de gaten houdt.

Hoop heeeeeeel erg dat Belle er is :mrgreen:, wou eerst nog in Auberge gaan eten maar daar is ze vrij weinig zag ik....
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
D-Tekenaar
Member
Member

Vandaag was Belle er tijdens een verassing's meet en greet bij Casey JR
D-Tekenaar
Member
Member

Tijdens de weekdagen kan je vanaf nu maar tot 15 uur op bezoek gaan in het Princesses Pavilion

Afbeelding

bron : InsideDLParis
Andastra
Member
Member

Dit vind ik wel spijtig, de wachttijden voor kleine kinderen zijn toch echt wel te lang en had gehoopt dat het na de zomer misschien wat beter zou gaan met de wachttijden, maar als ze de tijd bijna halveren dat je kan gaan, tjah...

Ik vond het vorige systeem toch beter, toen je 's ochtend een uitnodiging moest halen, dan moesten de kindjes tenminste nt mee in de wachtrij staan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”