Fantillusion schreef:Het lijkt inderdaad heel veel Sneeuwwitje en Ariel. Jammer, als je dan het verrassingseffect weghaalt, zou het leuk zijn als er wat variatie is voor mensen die er meerdere dagen zijn.
Maar ergens vind ik het wel fijn hoor, om te weten waar je aan toe bent, nu ga je tenminste niet "voor niks" in de rij staan.
Het cape systeem snap ik op zich wel, om te voorkomen dat mensen 2 Sneeuwwitjes zien vlak na elkaar bijv. Is wel de beste manier om het op te lossen denk ik.
Aan de andere kant doen ze nou ook weer niet zo goed hun best op dat soort dingen... Ariel was vorige week zowel in het paviljoen als bij Casey Jr. En de dag erna zelfde verhaal met Aurora. Dat vind ik dan wel jammer.
Ik vind het goed dat je weet voor wie je aanschuift, in dat opzicht: veel beter. Maar ik snap niet waarom ze het niet zoals in amerika doen en gewoon 2 verschillende prinsessen in de voormiddag en 2 andere in de namiddag en dat je, als je wil, gewoon bij de 2 mag. Iedereen eerst bij de ene en dan door naar de andere.
Ook al hebben ze een cape aan, je ziet op het bord dat er maar 1 prinses is, je komt dan binnen en je ziet dat de mensen voor je links of rechts te wachten worden gezet.....je hoeft niet erg slim te zijn om dan te weten dat er gewoon 2 van dezelfde aanwezig zijn. Voor de kleinste kindjes zal die illusie nog wel werken, maar mijn dochter van 6 stelt zich er wel al vragen bij. Zij is ook gewend dat de prinsessen zo rondlopen en nu opeens die 'akelige' wandelende capejes, is gewoon niet leuk.
Dit systeem heeft denk ik evenveel voor- als nadelen. Grootste voordeel: je weet voor wie je aanschuift.
Grootste nadeel: weinig variatie en weinig kansen om de andere prinsessen nog te zien, al is het maar vlug als ze opweg van backstage naar pavillion of omgekeerd gaan.
Het is inderdaad ook wel zo dat ze er soms wat losjes mee omgaan. Zo hebben wij in mei daar aan de poort(begin van parade) gezeten omdat ik me niet zo goed voelde. We zagen de Queen of hearts buiten komen.... 15 tot 20 minuten later kwam ze opnieuw buiten... Ook een paar prinsessen die op weg waren naar pavillion, en een tijdje later zie je 2 die richting pavillion gingen nu ook naar Auberge gaan. Ariel is bijna dagelijks in pavillion maar ik zie ook veel foto's van haar bij Auberge of idd bij Casey Jr. of zelfs in de studio's. Jammer dat ze dit niet iets beter kunnen plannen.